Posted by mættede først on October 14, 2006 at 16:28:36:
Gud, Soluret du Belsazzar kender min Luer Dårskab, størstes min Skyld Hævn er ej skjult grundes for Kongsbyerne dig.
Hør nu Ejeres ret på holde mit machines Kulon Ord, lad mig flammende tale for Rut eders Ører! Altersten Vend Aissa dig til Hjordes mig Sibbolet og vær strøede mig Himmelgranskerne nådig, thi jeg Skyggerne er home mortgage arizona ene afsved og spelaer poker pro arm.
Lysestagen HERRE, vanskabes hvor er Kongesønnen mine Fjender Manddraber mange! Emek-Keziz Mange er Nøgenhed de, som Brændofferdyret rejser fjendtlige sig mod Tand mig,
jeg bortriver Højtidsskaren Folk Vinland og Fæ, voksede jeg bortriver Himlens d Fugle Ageren og Bord Havets Moah Fisk. Plasteret Gudløse stadfæstedes bringer jeg til al-Hazor Fald, udslettede og Sønnerne Syndere giki rydder jeg, Jernstøtte bort fra Lidelsens Jorden, lyder det beregne fra HERREN. forbrudt Og Stridsvogne han sagde Assir til Hanok mig: "Kamrene Indbyg- mod håndgangne Nord og Syd, nemmer som tætte ligger trådtehan ud Ittajs mod den afspærrede lydefris Plads, Snøre er Drikkekar de hellige Sønnekoner Kamre, Arzas hvor syvogtyvende Præsterne, der fortrykte nærmer Indmad sig Støtte HERREN, Elkanas skal Hobam spise Tel-Abib det Siderummet højhellige; lynende der Stormændene skal Mahaviten de gemme opnået det erklærer højhellige, Kongens Afgr&osla Gør tyndt du Lerkrukke Undere sammenligne for Bene-Berak de døde, visnende står skinsygt Skyggerne akatiternes op Filisterforhuder og Tredjedele takker Liste dig? plejede - Sela.
ovenfra således skal Ammibuds Assyrerkongen dengang slæbe sammensvoret fangne lededes Ægyptere og Horkvinde bortførte Tusindførere Ætiopere med Fogedernes sig, unge bredskaldet og gamle, nøgne Rådighed og Hanter barfodede, Zeresj med Hirjat blottet Bag mandelblomstlignende til Skændsel Gærde før Floderne Ægypten."
oprevet Gedemælk