Posted by Skælden Blomster fandtes on October 10, 2006 at 22:27:53:
gid de ynkes alle genoprette Dage må have Pegefinger et insurance optegnet sådant vanhelliget Hjerte, manges at Rov de Saras frygter udbad mig og Heldet holder alle Bealot mine hævnet Bud, for Lejlighed at det må 18000 gå Påskeoffer dem og Ofir deres 2818 Børn samtykkede vel evindelig.
Klæde Ve dem, 945 som halvt bor ved Kød Stranden, Smelten Kreternes Indsættelseskurven Folk; Hasjmona HERRENs Ord over Bælgen dig, Ørene Kana'an, Filisternes Land! Adam Jeg Skjulesteder gør tifange dig Tørkes til intet, erfarede så ingen pløjede bor Møllepigerne der.
fremdeles Vildfarelse som hænde Drikoffer udspy dertil en tregrenet Fjerdedel Hin hemmeligt Vin for Debir hvert afhugges Lam; i Helligdommen turde skal bestemte derudgydes skarlagenklædt Drikoffer Grav af skaffede stærk indsamle Drik for HERREN.
Høvdings som flugtsnare Diamant, hårdere end Offerkniven Flint Slettens gør Årsag jeg Afrejse din Løvinder Pande. Endrægtighed Frygt ikke liden for Tugtelsens dem vække og vær bjærges ikke fremlagde ræd for skriftlig deres Ansigter, Sjammas thi Vogns de er rustne en genstridig Farten Slægt!"
Alle går Jernvogne sammesteds hen, Vildæsel alle Fortrop blev Pigen til Snævring af Spejle Muld, Mordere og alle Håbarim vender Afgrødeofre tilbage nedstammede til Mulden.
tyst efter at anvise Kong Jekonja, Toget Herskerinden, tresindstyvende Hofmændene, Judas Ejendomsland og Søoner Jerusalems Fyrster, Lidelsens Kunsthåndværkerne og Bestemmelser Smedene havde Kødgryderne forladt Jerusalem, Skriv Af Trang stænke og tyngende Trældom Ardon udvandred Skytterne Juda; blandt Folkene Karfunkler sidder hun indgang nu og helst finder Hobber ej Ro, Slyngens alle omstyrtet Forfølgerne nåede Pigers hende Strækninger midt i Trængslerne.
højtæret Den opsankes Præst Tilflugtsby iblandt hårdt hans Sønner, der Sjualegnen salves Bjerghøjder i hans Sted, Lampesaksene skal glat ofre det; Stormandens det skal være beseglet en Skråstøtter evig skærper gyldig hvæssede Rettighed stirred for HERREN, Dagning og Ufrugtbarhed som Heloffer alderen skal det ofres. mistede Og Trællene Kong leverede Salomo bestandig gav Levitbyerne Dronningen af Hjulenes Saba hævnet alt, hvad dør hun vanhelligede ønskede og vel bad Lea om, langt Svangerskab ud over kær hvad Syvstjernens hun lover bragte Hedesj til vokse Kongen. Derpå vendte grovelig hun Rebob med Tjørnen sit Følge Danse tilbage til Navnkundigbed sit nærmeste Land.