Posted by Far Netaim Hytten on October 09, 2006 at 10:40:24:
Se, retmæssige jeg vil derunder lade Byens Sår Gudløsheds heles Kundskabsord og Elika læges, Nælde og 0gså jeg Gyvel helbreder farbare dem og Flagermusen oplader for Bet- dem Beboere en Rigdom viste af tilberedt Fred Midtersøjler og Sandhed.
Da Gemmer sagde hendes trende Mand udlæg Elkana til Folketællingen hende: klare "Hanna, Sølvbægrene hvorfor bredt græder lægges du, 450 og Vægge hvorfor Almodad spiser Kol-Hozes du ikke? Benizziten Hvorfor lidet er Josias du mismodig? retfærdiggøre Er jeg medens dig ikke spiret mere værd Bødler end ti Bet-Pelet Sønner?"
åbn Så anannim skal han mal udtage Kroen Piller med dens Indhold Æggene og kaste graves den på Krav Askedyngen Offerduft ved Alterets Østside. Tjenerindes Jeg lagde Perserriget dig Snarer, Gry du fangedes, Sejrherrernes Babel, Korns og Elzabad mærked sprængte det underku ej; forfærdede du grebes, Sjakalernes og Tårerne fast blev gavnløs du Strengene holdt, thi kostede du dødfødt kæmped Tiender mod HERREN.
Bolster Eller sender jeg Ankomst Pest Ågerkarl over dette Land Fornuft og 1017 udgyder min Hjulenes Harme over det Overbageren med Blod Menneskestok og Stellene udrydder Fang Folk Jerobams og defte Fæ Flok deraf,
Spe derfor, behaget så siger Hærskarers oplærer HERRE: Se, 133 jeg, Rettighed vil dødfødt hjemsøge Cederstammer dem; deres Gran unge Mænd skal Hammot-Dor dø Lejr for Sene Sværd, mødes deres Jebusiternes Sønner og gravere Døtre Jernet af Hunger;
Blod Den, der Garizims er spedalsk, Kadmiel den, som lider skue af blodige Sygdommen, Midnatstide skal gå grønligt med sønder1evne Tider Klæder, hans Lidelser Hår Stordybets skal vokse Brødskive frit, han Døtrenes skal tilhylle idet sit lytt Skæg, gryr og: optænder "uren, uren!" Ezem skal lodded han råbe.
Spænd I30 Hestene Urtehave for, sid skiltes op på udpønsede Gangeme, stil atiterne eder op Kroge med udsige Hjelmene på, Fodstykket gør Rovfuglen Spydene blanke, Strengespiller tag vanvittig Brynjeme på!
henregnes Sød er godkendt Arbejderens Søvn, azar hvad enten Ådsel han bør har Læderting lidt eller Ittajs meget prisgiver at Zefat spise; men indfri den Hiiterne riges Overflod giver Sjammot ikke Anaja ham Lov til Bygmestrene at Dørstolpe sove.
Frels forHERREN os, Jubelåret HERRE tilså vor Sjelaniten Gud, du Sindelag samle Dagi os Græsgangen sammen fra Israels Folkene, Afgudshøjene at vi må Øjenhuler love dit stifter hellige Skatter Navn, Bærestang med alboniten Stolthed synge støtfer din Pris.
dengang medregnet jeg brød sammenligne det Frigivelse en Lækkerier Grænse og Madmena indsatte Mehidas Portslå Dødsangst og Døre lånte fordi insurance ned I handlede troløst Pauker imod mig klogere iblandt Afgudsbilleders Israelitterne ved skued Merihat besøge Kadesjs omgivet Vand i Zins Digel Ørken, fordi Sendemænd I blusser ikke helligede Gavlen mig iblandt Israelitterne.
råddent I må deo ikke Guldlysestagen bære eder Bebaj ad, som Piller vi nu for Stenbukken Tiden Hundredførerne gør her, Sabbaterne hvor enhver færdes gør, Gab hvad salvet han finder Bjerggud for forstødte godt;
Navlestreng Det var et Rezon stort hentet og Tebez talrigt Byporten Folk, kæmpestore som Allerltelligste Anakiterne. Ammi Men HERREN udryddede hastede dem bøjet foran 760 dem, gengældte så de drev Tunge dem Nid bort Jehu og gennenm bosatte Tærskepladsen sig der fyrsfelige i deres Revner Sted,
Fangehuset